Μπάνιο στη θάλασσα – Χρήσιμες συμβουλές

  • Τηρούμε τις αποστάσεις ασφαλείας ανάμεσα στις ξαπλώστρες.
  • Καλό είναι άγνωστοι άνθρωποι μεταξύ τους να μην έρχονται σε στενή επαφή.
  • Φροντίζουμε να έχουν παρέλθει τουλάχιστον τέσσερις ώρες από το τελευταίο μας γεύμα, πριν πάμε για κολύμπι.
  • Δεν μπαίνουμε ποτέ στο νερό αν έχουμε καταναλώσει αλκοόλ.
  • Δεν απομακρυνόμαστε πολύ από την ακτή, ιδίως αν υπάρχουν ισχυρά υποθαλάσσια ρεύματα που μπορεί να εγκλωβίσουν τον κολυμβητή.
  • Δεν βουτάμε από ψηλά σημεία κάνοντας ριψοκίνδυνες βουτιές με το κεφάλι.
  • Αν πρόκειται για τα πρώτα μας μπάνια, επειδή το σώμα μας δεν είναι ακόμη προετοιμασμένο για εντατικό κολύμπι, κολυμπάμε σε πιο χαλαρούς ρυθμούς τις πρώτες μέρες διανύοντας πιο μικρές αποστάσεις.
  • Δεν κολυμπάμε κοντά σε βράχια αν πνέουν ισχυροί άνεμοι και η θάλασσα έχει πολύ κύμα.

Όταν η θάλασσα είναι πολύ κρύα, το αίμα συγκεντρώνεται στον κορμό του σώματος για να κρατήσει ζεστά τα όργανα. Μπαίνοντας στα κρύα νερά, μετά από λίγο μουδιάζουν τα άκρα και δεν μπορούμε να κολυμπήσουμε σωστά με αποτέλεσμα να κινδυνεύσουμε.